 |
 |
De auto wordt geheel uit elkaar gehaald, de enige manier om hem weer helemaal als nieuw te krijgen..
|
Een kijkje in de tunnel via de opening van de gedemonteerde versnellingspook laat zien dat de tunnelbodem er behoorlijk netjes uitziet. Dit geldt overigens voor het gehele onderstel.
|
 |
 |
Het originele plakschuim ter afdichting van contactvlak tussen bodem en koets wordt met alle andere niet metalige delen verwijderd om vrienden te blijven met de straler.
|
De vermaledijde antidreunplaten aangebracht in de VW fabriek. Opgesloten ondertrekkend vocht corrodeert alle lak weg maar heeft in deze bodem nergens maar een gaatje veroorzaakt. Fijn!
|
 |
 |
Contactvlakken van gepuntlaste delen zijn bedekt met roest. Omdat straalgrit daar niet kan komen worden de delen verwijderd, apart gestraald en behandeld en later teruggelast.
Hier de aan onderzijde van de bodem aangebrachte versterkingsbalken.
|
Hetzelfde geldt voor de staander onder voorzijde van de achterbankzitting. De gehele staander wordt verwijderd om de boel compleet roestvrij te krijgen.
|
 |
 |
De originele NOS achterschermen, nul komma nul roest.
|
De koets op de type 3 kar..
|
 |
..en waar was hij ook al weer gekocht op 26 september 1972?
Wordt vervolgd!
|